wtorek, 6 sierpnia 2013

Program U-Mix



Awwwww ten Jorge ......
Sorki po prostu nie mogłam się oprzeć hahah *.*
Pewnie wiecie co to ten U-Mix dzisiaj pokaże wam filmiki z przesłuchania ale najpierw chcę znać wasze zdanie:
Co uważacie o tym co U-Mix zrobił z przyjaciółmi (ich kłotnie) i o tym, że zniszczył związek Violi  z Leonem?
Odpowiedzi piszcie pod tym postem ;)

Zacznijmy od... :Napo 

Moje zdanie: Nie wiem czemu ale według mnie on lepiej śpiewał od Maxi'ego on jakoś tą piosenkę zmienił i ona tak super brzmi ;)



Najlepszy moment: Od 0:23-0:30 - Radzę wam posłuchać!

Ludmiła

Moje zdanie:Ta piosenka do niej super pasuje ! Ale ona w niej jakoś tak dziwnie śpiewa- Tak jakby krzyczała.
(Nie mogłam znaleźć z przesłuchania więc...)






Najlepszy Moment: 0:48-1:05


Federico   

Moje zdanie: Śpiewał BOSKO! Tak jak Napo trochę zmienił piosenkę ale teraz ona ma taki suuper rytm i ogółem Kocham to













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz